helgen slut..

har inte hhaft tid att skriva på hela helgen nu haha i fredags kmr ja inte ens ihår vad jag gjorde men i lördags va mor och bror här o fikade med systers hund zera som fick leka me rocky han var ju så deprimerad efter att celia lämnat oss :( de påminde mej om vad jag gjorde i fredags. .. och på eftermiddagen gick jag och mor me zera i skogen och plockade svamp :D vi hittade några stycken. sen åt jag en god middag hemma hos mamma.och rocky följde med oxå :) sen när vi kom hem gick både han och jag och sov direkt :)





Zera




.......


sen på söndagen var det rockys tur att gå i skogen :D han hadde jätte kul o låg o vänta snällt när vi hitta massa svampar. men han la sig på några svampar ibland oxå... haha klupiduns. vi hittade jätte mkt svamp och sen lämnade vi hem rocky och han gick o sov direkt :D och jag och mamma åkte och hämtade elli hos hennes pappa och sen åkte vi och shoppa lite på rusta rocky fick en ny "säng" och elli sov hos mej . vi åt middag och sen bada vi och efter det gjorde jag en jätte fin rosett i hennes hår :) sen var det dags att gå ut me rocky och sen var det läggdags :)


















och idag var jag i sickla och efter det åkte jag till gullmars och mötte mor för att åka och träna :) erika kom till gymet oxå :) och när jag gymat klart hade jag 5 missade saMTAL FRÅN NAJEEM SOM HADE TÄNKT ÖVERASKA MEJ OCH KOMMA TIDIGARE OCH INTE HADE MED SIG NYCkeln haha vi satt och kollade film o myste och rocky satt o kolla ut genom fönstret o just nu skulle han bara fixa en sak sen skulle han kma tbx och sova med mig :) så jag sitter o väntar o ska kolla film nu :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0