:)

igår gick jag igenom massa papper och rensade bland viktiga papper :) och städade jätte fint hemma :) o ida va jag på visning med mamma på en lägenhet nära mig :) den va jätte fin vi får bara hålla tummarna på att hon får den sen va vi på banken och fixade lite. och sen åkte vi hem till mamma och bakade bullar eftersom d e bulldagen haha mums :P o min jan e påväg hit <3 så vi ska äta en RIKTIG middag idag för en gångs skull :) haha KÖTT !!! me potatis o kall bea :) ja laddade ner en ny app för några dagar där man kan fixa bilder så tänkte lägga upp några jag har fixat oxå :D haha 












OCH!! såhär ser min balkong ut !! man kmr snart ramla ner från den !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0